27.12.2023

Jäsenkirje 2023

Arvoisa yhdistyksemme jäsen

Toimintamme 64. vuosi käynnistyy ja perinteisesti aloitamme vuoden loppiaisen yöpymisellä.
ensi keväänä järjestettäväksemme olemme saaneet myös Piirin kevätyön koukkauksen.
tähän tarvitsemme rastilaisia ideoiden kera.

Liiton suosioisella tuella ensi vuonna meidän on mahdollista nostaa valmiutta järjestää SRA tyyppisiä ammuntoja, näistä tilaisuuksista kerromme tekstiviesteillä ja liiton toimintakalenterissa, kunhan päivät täsmentyvät. Lähetämme myös muusta toiminnastamme tekstiviestejä, niihin numeroihin, jotka löytyvät jäsenrekisteristä. Ilmoitathan ajantasaiset yhteys- ja ylennystietosi Liiton jäsenrekisteriin, että viestimme tavoittavat sinut.

Muistathan makkaranpaistomme jokaisen kuun viimeisenä perjantaina laavullamme, jossa on hyvä tilaisuus tutustua muihin jäseniin ja viettää rentoa iltaa ja sekä mahdollisuus myös saunoa makkaranpaiston lomassa. Laavua ja sen yhteydessä olevaa saunaa vuokrataan yhdistyksen jäsenten käyttöön, varauksia hoitaa Kalevi Isokivijärvi (040 7713464).

Viljakkalan Sotaveteraanit ry:n toiminta on liitetty osaksi yhdistyksen muuta toimintaa ja meidän kunniatehtävä on pitää yllä muistoa niistä uhrauksista, joita he puolestamme tekivät.

Pitäkäähän taitojanne yllä ja harjoitelkaa mahdollisuuksien mukaan, se on velvollisuutemme.

Hyvää Joulua ja Onnea vuodelle 2024!

Arto Moisio, puheenjohtaja
arto.moisio@outlook.com

Halutessanne voitte tukea yhdistystä vapaaehtoisella lahjoituksella liitteenä olevalla tilisiirrolla. Jäsenmaksun yhteydessä maksettu lahjoitus menee suoraan Reserviläisliiton tukemiseen.

Jäsenkirje 2023